هه‌واڵ و چالاكی

راگه‌ێندراوێك له‌ به‌رێوه‌به‌رایه‌تى پێكه‌وه‌ژیانى ئایینى له‌ وه‌زاره‌تی ئه‌وقاف و كاروباری ئایینی

بیان من مديرية التعايش الدينى في وزارة الأوقاف والشؤون الدينية

راگه‌ێندراوێك له‌ به‌رێوه‌به‌رایه‌تى پێكه‌وه‌ژیانى ئایینى له‌ وه‌زاره‌تی ئه‌وقاف و كاروباری ئایینی

به‌ناوى خوداى گه‌وره ‌و میهره‌بان

روون و ئاشكرایه‌ كه‌ پێكه‌وه‌ژیانى ئایینى له‌ وڵاته‌كه‌مان مێژوویه‌كى پرشنگدارى هه‌یه‌، هه‌روه‌ها یه‌كێكه‌ له ‌خاڵه‌ به‌هێزه‌كانى هه‌رێمى كوردستان كه‌ ئه‌مه‌ش به‌رهه‌مى خوێنى شه‌هیدان و خه‌باتى پێشمه‌رگه‌ و هه‌موو دڵسۆزانه‌، رێنمایه‌كانى وه‌زاره‌تى ئه‌وقاف و كاروباری ئایینی و راسپارده‌كانى كۆنفرانسى رێكخستنى گوتارى ئایینى هه‌رده‌م جه‌خت له‌م پره‌نسیپه‌ جوانانه‌ ده‌كاته‌وه‌. به‌ڵام چه‌ند رۆژێكه‌ له‌تۆڕه‌ كۆمه‌ڵایه‌تییه‌كان تۆمارێکی ڤیدیۆیى كۆن بڵاو كراوه‌ته‌وه‌‌ بۆ به‌مەبەست و مه‌رامی تایبەتی.

بۆیه‌ ئێمه‌ له‌ وه‌زاره‌تی ئه‌وقاف و كاروباری ئایینی رێكارى یاساییمان به‌رامبه‌ر ئه‌و كه‌سە له‌رابردوودا گرتۆته‌ به‌ر، و دووپاتى ده‌كه‌ینه‌وه‌ كه‌ وه‌زاره‌تى ئه‌وقاف دڵنیایى ده‌داته‌ سه‌رجه‌م هاونیشتیمانیان و پێكهاته‌ ئاینییه‌كان كه‌ پارێزه‌رى ئاشتى كۆمه‌ڵایه‌تى و پێكه‌وه‌ژیانى ئایینین له‌هه‌رێمى كوردستان .

به‌رێوه‌به‌رایه‌تى پێكه‌وه‌ژیانى ئایینه‌كان

له‌ وه‌زاره‌تی ئه‌وقاف و كاروباری ئاییینی

2018/12/23

==============================================

بیان من مديرية التعايش الدينى في وزارة الأوقاف والشؤون الدينية

بسم الله الرحمن الرحیم

من المعلوم أن التعايش الديني في بلدنا له تأريخ ساطع ومن المرتكزات الإيجابية في إقليم كوردستان، وما كان لهذا التأريخ والحاضر المشرق أن يحصل، إلا بدماء شهدائنا الأبطال وبسالة قوات الپيشمرگة الميامين وبجهود المخلصين من أبناءه، وتعليمات وزارة الأوقاف والشؤون الدینیة وتوصيات مؤتمر الخطاب الديني تؤكد على الأسس الرصينة في هذا المجال.

من خلال رصدنا خلال الأيام الماضية لمواقع التواصل الإجتماعي التمسنا نشر بعض التسجیلات المرئية السابقة للسنوات الماضية لاغراض مشبوهة.

لذلك إن وزارة الأوقاف قد اتخذ في وقت سابق الإجراءت المطلوبة بحق المخالفين ونتعهد لكافة المواطنين من الديانات الأخرى المتعايشة في الإقليم أن نكون الحارس الأمين للسلم الاجتماعي والتعايش الديني في اقليم كوردستان.

مديرية التعايش الديني

فی وزارة الأوقاف والشؤون الدینیة

2018/12/23

 

Show More